ویدئو پروژکتور کارکرده ان ای سی مدل NEC M323W

ویدئو پروژکتور کارکرده ان ای سی مدل NEC M323WNEC M323W DLP Projector


11,000,000 تومان

1 عدد در انبار



( آخرین بروزرسانی : 28 تیر, 1403 )

بررسی اجمالی محصول

مشخصات ویدئو پروژکتور  ان ای سی مدل NEC M323W

  • برند: ان ای سی
  • تکنولوژی ساخت: DLP
  • روشنایی: 3200 انسی لومن
  • رزولوشن: WXGA– 1280*800
  • کنتراست: 10000:1
  • وزن: 3.5 کیلوگرم
  • وضعیت: استوک
  • درگاه های اتصال: HDMI–S-Video–RJ-45–MHL–Video–USB–VGA
  • گارانتی: تضمین اصالت و صحت کالا

نقد و بررسی : ویدئو پروژکتور کارکرده ان ای سی مدل NEC M323W

ویدئو پروژکتور NEC M323W یک پروژکتور اتاق کنفرانس WXGA است. این پروژکتور مبتنی بر لامپ قادر به نمایش 3200 لومن در روشن ترین حالت خود با وضوح 1280×800 است و دارای قابلیت سه بعدی است. فناوری داخلی DLP کنتراست بالاتر، پیکسل های کمتر قابل مشاهده و قابلیت حمل بیشتر را به نمایش می گذارد. این پروژکتور برای اولین بار در آگوست 2015 برای خرید در دسترس بود و توسط NEC متوقف شده است. NEC M323W نیز با نام Dukane ImagePro 6532WA به بازار عرضه شد.

ویژگی های پروژکتور NEC M323W

راه اندازی و عملکرد بصری Plug and Play
تصاویر روشن به راحتی در هر برنامه ای مشاهده می شوند
اتصالات همه کاره و با کد رنگی به رایانه، منابع ویدیویی و مانیتور خارجی
فناوری تصحیح خودکار کیستون، حتی زمانی که پروژکتور در یک زاویه افست تند نسبت به صفحه تنظیم شده باشد، فوراً یک تصویر مربعی نمایش می دهد.
AutoSense به طور مستقیم پروژکتور را با اکثر سیگنال های کامپیوتری همگام می کند و بهینه سازی تصویر با یک لمس را دارد
تغییرات منبع تک لمسی و کنترل کامل منو با استفاده از صفحه کلید بصری پروژکتور
بلندگوی قدرتمند 20 واتی صدای مورد نیاز برای اتاق های بزرگ را فراهم می کند
تصاویر با کنتراست بالا (10000:1) از جدیدترین موتور DLP Texas Instruments با فناوری BrilliantColor™ با دقت رنگ بهبود یافته
پروژکتورهای سری M با رزولوشن های اصلی WXGA، روشنایی بالا تا 3200 لومن و فناوری های ثبت شده NEC، کیفیت تصویر قابل توجهی را به نمایش می گذارند.

زوم اپتیکال گسترده 1.7 x

پروژکتور NEC M323w دارای زوم اپتیکال 1.7 x برای پوشش دادن فاصله پرده برداری گسترده است، بنابراین می توانید آن را در مکان های مختلف تنظیم کنید.

حالت های پیشرفته ECO

بسته به برنامه خود، می توانید یک تنظیم ECO مناسب از [AUTO ECO]، [NORMAL] و [ECO]، از جمله [ROOM LIGHT SENSING]، [روشنایی ثابت] و [AUTO-DIM] را انتخاب کنید. این تنظیمات پیشرفته ECO به شما امکان می دهد با کنترل روشنایی لامپ، مصرف برق را کاهش دهید و عمر لامپ را تا 10000* ساعت افزایش دهید.

ساختار نوری محافظ و طراحی بدون فیلتر

طراحی بدون فیلتر و موتور محافظ، زحمت و زمان صرف شده برای نظارت و/یا تعویض فیلترها را از بین می برد.

عملکرد نمایش USB

استفاده از کابل USB تجاری موجود (سازگار با مشخصات USB 2.0) برای اتصال کامپیوتر به پروژکتور به شما این امکان را می دهد که تصویر و صدای صفحه نمایش کامپیوتر خود را بدون نیاز به کابل های نمایش سنتی کامپیوتر به پروژکتور ارسال کنید.

نمایشگر USB

پروژکتورهای M323w می توانند راه حلی را ارائه دهند که شما ترجیح می دهید کامپیوتر لپ تاپ خود را برای ارائه یک نمایش رها کنید. به سادگی فایل خود را روی درایو USB قرار دهید و آن را به پورت USB پروژکتور وصل کنید. این به شما امکان می دهد تصاویر ذخیره شده به صورت JPEG را از حافظه USB اختیاری نمایش دهید.

دو ورودی HDMI

در میان انتخاب گسترده ورودی ها، یک HDMI w/HDCP برای اتصال به منابع با وضوح بالا مانند پخش کننده های Blu-ray، جعبه های کابل، گیرنده های ماهواره ای و رایانه های شخصی است.

ورودی میکروفون

اتصال یک میکروفون دینامیک یا خازنی تجاری موجود به جک ورودی MIC به شما امکان می دهد ورودی میکروفون خود را از بلندگوی داخلی خروجی بگیرید.

خروجی صوتی متغیر

این عملکرد به شما امکان می دهد از کنترل از راه دور برای تنظیم میزان صدای بلندگوهای خارجی که به پروژکتور متصل هستند استفاده کنید. در حالت آماده به کار شبکه یا حالت خواب، خروجی صدا فعال می‌ماند و به آخرین ورودی استفاده‌شده اجازه می‌دهد به بلندگوهای خارجی خود تغذیه منتقل شود.

عملکرد پروجکشن چند صفحه

عملکرد نمایش چند صفحه‌ای به شما امکان می‌دهد صفحه‌نمایش را از چندین دستگاه در نمایشگرهای تقسیم‌شده مختلف به اشتراک بگذارید. نمایش اطلاعات از حداکثر 16 رایانه شخصی، تبلت، تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های متصل به شبکه در یک صفحه نمایش چند صفحه ای تا حداکثر 16 صفحه. به راحتی صفحات و اطلاعات را بدون توجه به دستگاه یا سیستم عامل به اشتراک بگذارید.

برای اتصال بی سیم به یک ماژول LAN بی سیم اختیاری نیاز دارد.

رایانه های شخصی نیاز به نصب نرم افزار Image Express Utility Lite روی CD-ROM ارائه شده دارند. تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به دانلود و نصب نرم‌افزار Wireless Image Utility نیاز دارند.

NaViSet Administrator 2

این نرم افزار یک راه حل پشتیبانی از راه دور یکپارچه است که از یک مکان مرکزی اجرا می شود و عملکرد نظارت، مدیریت دارایی و کنترل را برای اکثر دستگاه های نمایشگر NEC و رایانه های ویندوزی فراهم می کند. برای نصب چند دستگاهی در زیرساخت های بزرگتر ایده آل است.

ابزار مجازی از راه دور

نرم افزار ابزار کاربردی Virtual Remote Tool موجود در CD-ROM پروژکتور NEC ارائه شده می تواند کنترل از راه دور مجازی (یا نوار ابزار) را روی صفحه رایانه شما نمایش دهد. این به شما امکان می‌دهد پروژکتور را روشن یا خاموش کنید و سیگنال‌ها را از کابل نمایش رایانه (VGA)، کابل سریال یا اتصال LAN انتخاب کنید.

مشخصات فنی : NEC M323W DLP Projector

برند

ان ای سی

مدل

M323W

ابعاد

37cmx29cm x11cm

وزن

3.5 کیلوگرم

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ویدئو پروژکتور کارکرده ان ای سی مدل NEC M323W”