ویدئو پروژکتور استوک سونی Sony VPL-EX295

ویدئو پروژکتور استوک سونی Sony VPL-EX295Sony VPL-EX295 3LCD Projector


تماس بگیرید

بررسی اجمالی محصول

مشخصات ویدئو پروژکتور سونی مدل Sony VPL-EX295

  • برند: سونی
  • تکنولوژی ساخت:  3LCD
  • روشنایی: 3800 انسی لومن
  • رزولوشن: XGA – 1024*768
  • کنتراست: 3300:1
  • وزن: 3.6 کیلوگرم
  • وضعیت: استوک
  • درگاه های اتصال:  HDMI–RS232 –RJ-45–S-Video–VGA –Video–USB
  • گارانتی: تضمین اصالت و صحت کالا

نقد و بررسی : ویدئو پروژکتور استوک سونی Sony VPL-EX295

پروژکتور قابل حمل Sony VPL-EX295 با ترکیب کیفیت تصویر فوق العاده XGA با ویژگی های هوشمند کم مصرف، یادگیری را با ارائه های قدرتمندی که واقعاً برجسته هستند، افزایش می دهد. این پروژکتور ساده برای استفاده و بی سیم آماده، برای به حداکثر رساندن مشارکت دانش آموزان در کلاس های درس شبکه امروزی ایده آل است و آن را شریک ایده آل شما در طول روز شلوغ مدرسه می کند.

ویژگی های پرژکتور Sony VPL-EX295

پانل های غیرارگانیک

فناوری پانل های غیرارگانیک با عمر طولانی Sony BrightEra، تصاویر واضحی را در هر شرایطی، از روشنایی روز گرفته تا کلاس های تاریک، تضمین می کند. بسیاری از رابط‌ها امکان اتصال آسان را فراهم می‌کنند، در حالی که انتخاب حالت‌های تصویر، مشاهده با هر منبع را بهینه می‌کند – ارائه‌های اسلاید، اسناد رایانه شخصی، تصاویر یا ویدیوها. افزودن یک ماژول Wi-Fi اختیاری به دانش‌آموزان و معلمان امکان می‌دهد تکالیف، تصاویر و گرافیک‌ها را از دستگاه‌های تلفن همراه مانند تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به‌صورت بی‌سیم به اشتراک بگذارند. طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های هوشمند صرفه‌جویی در مصرف انرژی تعبیه شده است. و با زمان توصیه‌شده تعویض لامپ 10000 ساعت، زمان از کار افتادگی و هزینه‌های نگهداری به حداقل می‌رسد.

سازگار با محیط زیست

با ویژگی‌های سازگار با محیط زیست که هزینه کل مالکیت بسیار پایین را تضمین می‌کند، پروژکتور 10000 ساعت عمر لامپ، سه حالت روشنایی، کاهش نور خودکار لامپ، کاهش نور خودکار تصویر و  ECO را ارائه می‌کند که VPL-EX295 را به یکی از سازگارترین پروژکتورهای سازگار با محیط زیست تبدیل می‌کند.

مناسب کلاس های درس و کاربردهای تجاری

پروژکتور ال سی دی VPL-EX295 3800-Lumen XGA از سونی که برای کلاس های درس و کاربردهای تجاری بهینه شده است، دارای روشنایی 3800 لومن است و می تواند صفحه نمایش تا قطر 300 اینچ را در خود جای دهد – بسته به نور محیط، فاصله پرتاب و سایر عوامل. با زوم اپتیکال 1.6 برابر و 1.40:1 تا 2.27:1، VPL-EX295 دارای انعطاف پذیری برای انطباق با اندازه های مختلف صفحه نمایش و فواصل پرتابی است که آن را برای کاربران “در حال حرکت” مناسب می کند رزولوشن اصلی XGA (1024×768)، که یک فرمت با نسبت تصویر 4:3 است، این پروژکتور برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت ایده‌آل است، علاوه بر این، می‌تواند طیف وسیعی از رزولوشن‌های غیربومی، از جمله SD (480p)، HD را پشتیبانی کند 1080p و سیگنال های کامپیوتری تا 1600×1200 (UXGA).

پورت های پروژکتور

برای ارائه انعطاف‌پذیری لازم، پروژکتور دارای مجموعه‌ای از ورودی‌ها است. برای منابع دیجیتال و HDTV، یک پورت HDMI وجود دارد. دو پورت VGA اتصال را برای دستگاه های آنالوگ مانند رایانه ها و سیستم های AV یکپارچه فراهم می کند. هنگام استفاده از آداپتور یا کابل کامپوننت به VGA جداگانه، یکی از ورودی‌ها می‌تواند سیگنال ویدیویی کامپوننت را نیز بپذیرد. همچنین یک ورودی ویدیوی ترکیبی و همچنین یک ورودی S-video برای منابع ویدیوی آنالوگ SD وجود دارد. یک بلندگوی داخلی 16 وات به این معنی است که اغلب می‌توانید صدا را مستقیماً از پروژکتور پخش کنید، بدون اینکه به سیستم صوتی جداگانه نیاز داشته باشید. علاوه بر صدای تعبیه شده در HDMI، یک ورودی صدای RCA استریو به اشتراک گذاشته شده توسط ورودی های S-video و کامپوزیت وجود دارد، و یک ورودی صوتی جک کوچک 3.5 میلی متری با هر ورودی VGA جفت شده است. برای تکمیل این موارد، یک ورودی میکروفون وجود دارد که به ارائه کننده اجازه می دهد از بلندگوی داخلی استفاده کند.

علاوه بر ورودی های صوتی و تصویری ذکر شده، VPL-EX295 دارای اتصال USB و اترنت است. دو درگاه USB وجود دارد، یک درگاه نوع B که امکان پخش صدا و تصویر را مستقیماً از رایانه فراهم می‌کند (کابل به طور جداگانه موجود است) و یک درگاه نوع A که به شما امکان می‌دهد ارائه‌هایی بدون رایانه با فرمت‌های مختلف تصویر ثابت ارائه دهید. نصب آداپتور LAN بی سیم IFU-WLM3 را به طور جداگانه فعال می کند. با پورت اترنت، چندین پروژکتور را می توان به صورت مرکزی مدیریت کرد و امکان ارائه از راه دور در سراسر یک شبکه محلی وجود دارد.

برای عملیات محلی، یک کنترل از راه دور IR گنجانده شده است. علاوه بر این، RS-232 یکپارچه سازی با سیستم های کنترل اتاق مانند Crestron را امکان پذیر می کند.

فناوری Bright Era 3LCD

یک پرتو شکاف نور قرمز، آبی و سبز را از طریق سه پنل LCD تک رنگ می فرستد تا یک تصویر ویدیویی ارائه دهد. طراحی 3LCD فاقد قطعات متحرک در سیستم تصویربرداری است، اگرچه هنوز یک فن خنک کننده وجود دارد، و عاری از اثر “افکت رنگین کمان” است که گاهی اوقات در سیستم های مبتنی بر چرخ رنگ مشاهده می شود.

زوم 1.6 برابر و نسبت پرتاب 1.40:1 تا 2.27:1

نسبت پرتاب یکی از مهم ترین مشخصات لنز پروژکتور است زیرا اندازه (عرض) تصویری را که در فاصله معینی از صفحه نمایش خواهید گرفت را به شما می گوید. این پروژکتور برای نمایشگرهایی با قطر بین 30 تا 300 اینچ بهینه شده است.

لامپ 3800 لومن

یک لامپ تکی روشنایی 3800 لومن را در روشن‌ترین حالت ارائه می‌کند و تخمین زده می‌شود که 4000 ساعت دوام بیاورد . در صورت استفاده مداوم در کمترین میزان روشنایی تا 10000 ساعت. برای تعیین سطح روشنایی ایده آل برای برنامه خود، باید عرض صفحه، فاصله پروژکتور تا صفحه نمایش (فاصله پرتاب)، میزان نور محیطی نزدیک صفحه و بازتاب (افزایش) صفحه نمایش را در نظر بگیرید.

نسبت تصویر 4:3

این پروژکتور دارای فرمت XGA است که تصویری با نسبت تصویر 4:3 بهینه برای ارائه های پاورپوینت و بسیاری از فرمت های تصویر ثابت تولید می کند. نسبت‌های بزرگ‌تر 16:9 HDTV و کامپیوتر 16:10 همچنان می‌توانند نمایش داده شوند یا با برش دادن کناره‌های تصویر، “جعبه نامه” (پر کردن فضای باقی مانده با نوارهای سیاه در بالا و پایین)، یا اعمال یک فشار آنامورفیک، که تصویر را مخدوش می کند.

اتصال به کامپیوتر USB

به‌عنوان جایگزینی برای VGA یا HDMI، می‌توانید پروژکتور را مستقیماً با استفاده از USB (کابلی که به طور جداگانه موجود است) به رایانه Windows یا Mac متصل کنید تا صدا و ویدیو را پخش کنید. این ویژگی هنگام استفاده از رایانه ای که خروجی ویدیوی رایگان ندارد ایده آل است

ارائه USB “PC-Less”.

نمایشگر رسانه USB به کاربران اجازه می دهد تا فایل های تصویری ذخیره شده در یک دستگاه حافظه USB مانند درایو فلش را مستقیماً پخش کنند. فرمت های پشتیبانی شده عبارتند از:
JPEG: jpg / .jpeg
بیت مپ: .bmp
PNG” .png
GIF: .gif
TIFF: .tif / .tiff

قابلیت اتصال به تبلت بی سیم

با استفاده از ماژول شبکه بی‌سیم بی‌سیم (IFU-WLM3) و برنامه VueMagic Mobile Presenter شرکت Pixelwork، می‌توان ارائه‌ها و گرافیک‌ها را به‌صورت بی‌سیم از دستگاه‌های تلفن همراه به پروژکتورها ارسال کرد. دستگاه‌های تلفن همراه پشتیبانی‌شده شامل دستگاه‌های اپل با پشتیبانی از iOS 5.1.1 و 6 است. حاشیه‌نویسی بی‌سیم و انتقال برخی از فرمت‌های فایل به VueMagic Pro نیاز دارد که با هزینه اضافی از طریق فروشگاه iTunes در دسترس است.

اتصال اترنت

کنترل از راه دور چندین پروژکتور را می توان از طریق شبکه LAN (سیمی) انجام داد. این امر مدیریت فناوری اطلاعات را با مدیریت همه دستگاه ها از یک مکان مرکزی ساده می کند. علاوه بر این، اتصال اترنت می تواند برای ارائه از راه دور به پروژکتور از طریق یک شبکه محلی استفاده شود  و برای دسترسی بی سیم، آداپتور LAN بی سیم IFU-WLM3 به طور جداگانه قابل نصب است.

روشنایی خودکار

در این حالت، روشنایی را به طور خودکار بر اساس محتوای نمایش داده شده تنظیم می کند

حالت اکو

شبیه لامپ طولانی و مصرف برق کمتر را ارائه می دهد (روشنایی کمتر خواهد بود)

تصحیح گاما

از تصحیح گامای دیجیتال 3 بعدی 12 بیتی برای تولید مثل تونال تقویت شده استفاده می کند

تعمیر و نگهداری ساده

زمان بندی تعمیر و نگهداری لامپ و فیلتر همگام

مشخصات فنی : Sony VPL-EX295 3LCD Projector

برند

سونی

مدل

VPL-EX295

ابعاد

36cm x25cm x10cm

وزن

3.6 کیلوگرم

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ویدئو پروژکتور استوک سونی Sony VPL-EX295”