ویدئو پروژکتور دست دوم سونی Sony VPL-CH370

ویدئو پروژکتور دست دوم سونی Sony VPL-CH370Sony VPL-CH370 WUXGA Projector


35,000,000 تومان

1 عدد در انبار

( آخرین بروزرسانی : 28 تیر, 1403 )

بررسی اجمالی محصول

مشخصات ویدئو پروژکتور سونی مدل Sony VPL-CH370

  • برند: سونی
  • تکنولوژی ساخت:  3LCD
  • روشنایی: 5000 انسی لومن
  • رزولوشن: WUXGA – 1920*1200
  • کنتراست: 2500:1
  • وزن: 5.7 کیلوگرم
  • وضعیت: استوک
  • درگاه های اتصال:  HDMI–RS232 –RJ-45–S-Video–VGA –Video–USB
  • گارانتی: تضمین اصالت و صحت کالا

نقد و بررسی : ویدئو پروژکتور دست دوم سونی Sony VPL-CH370

با پروژکتور سونی Sony VPL-CH370  از وضوح بالا و پشتیبانی شبکه با جزئیات لذت ببرید. دارای روشنایی 5000 لومن و نسبت کنتراست 2500:1 است. علاوه بر این، این پروژکتور دارای رزولوشن اصلی WUXGA 1920 x 1200 برای نمایش محتوای واضح است. VPL-CH370 از یک سیستم نمایشگر 3LCD تغذیه می کند و عمر طولانی لامپ تا 3000 ساعت در حالت عادی دارد. می‌توانید از VPL-CH370 برای نمایش اندازه صفحه‌نمایش مورب تا 300 اینچ استفاده کنید، که آن را برای مکان‌های بزرگ مناسب می‌کند. این پروژکتور همچنین دارای نسبت پرتاب 1.5:1 تا 2.2:1 و نسبت تصویر 16:10 صفحه‌نمایش عریض است.

ویژگی های پرژکتور Sony VPL-CH370

این پروژکتور با ، USB نوع A و نوع B، ویدئوی کامپوزیت،VGA، S-video و دو ورودی HDMI، به خوبی برای کنترل خارجی و اتصالات منبع مجهز شده است. همچنین دارای یک رابط 100BASE-TX RJ45 برای کنترل LAN است. سونی VPL-CH370 علاوه بر گنجاندن کنترل از راه دور کنترل از راه دور سونی، کنترل راحت را از طریق رایانه شبکه (ویندوز و مک)، تلفن هوشمند یا تبلت شما ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به پشتیبانی از نمایشگر USB، مصرف انرژی کم 0.5 وات، بلندگوی داخلی 12 واتی مونو و زوم 1.45 برابری اشاره کرد.

تصویر WUXGA با وضوح بالا

VPL-CH370 وضوح اصلی WUXGA (1920 x 1200) را ارائه می‌کند که از وضوح Full HD 1080p فراتر می‌رود. همچنین امکان نمایش در محدوده وسیع تری از نمایشگر را فراهم می کند. اطلاعات بیشتر را می توان روی صفحه نمایش داد، بنابراین کاربر می تواند کل تصویر را بدون اسکرول ببیند. تصاویر واضح و با جزییات با کیفیت بالا حتی بر روی یک صفحه نمایش بزرگ نمایش داده می شوند و تصاویر بومی Full HD را می توان تمام صفحه نمایش داد.

سیستم نوری 3LCD BrightEra تصاویر روشن و رنگ های زنده ایجاد می کند

به لطف سیستم نوری که به طور مداوم 3 رنگ اصلی (قرمز، آبی و سبز) را نشان می دهد، این پروژکتور بازده نور قابل توجهی را ارائه می دهد و به اطمینان از تصاویر روشن کمک می کند. پانل های BrightEra سونی مقاومت در برابر نور پانل، وضوح بالا، روشنایی بالا و قابلیت اطمینان را ارائه می دهند. بازتولید رنگ بالا، به خصوص هنگام نمایش محتوای رنگارنگ، مانند موادی که معمولاً در کلاس‌های درس استفاده می‌شوند، مهم است.

لنز با وضوح بالا

این پروژکتور دارای یک لنز با وضوح بالا است که به لنز فوکوس واضح پیشرفته (ACF) معروف است. قطر بزرگ و زیر و بمی ریز آن به تضمین تصاویر واضح کمک می کند.

Fine Lens Shift

عملکرد تغییر لنز اجازه می دهد تا موقعیت تصویر را به صورت عمودی یا افقی تنظیم کنید.

تصحیح هندسی پیشرفته

هر گوشه از تصویر را می توان گرفت و به طور مربع در موقعیت مورد نظر قرار داد. این ویژگی زمانی مفید است که طرح افست ضروری باشد.

طراحی ترکیبی

این پروژکتور به گونه ای طراحی شده است که در محیط های مختلف، چه مدرن و چه ساده، ترکیب شود.

اعوجاج کیستون عمودی/افقی

با این پروژکتور، تصحیح کیستون تا 30 ± به صورت عمودی و ± 20 درجه به صورت افقی را می توان به صورت دیجیتالی از طریق عملکرد روی صفحه و/یا کنترل از راه دور Remote Commander اصلاح کرد. این امکان را فراهم می کند تا تصاویر دقیق با هندسه صحیح خود نمایش داده شوند، حتی زمانی که فضای نصب محدود است.

عملکرد کم نور لامپ

این پروژکتور مجهز به عملکرد کاهش نور لامپ است. پس از 10 ثانیه از تغذیه سیگنال استاتیک، لامپ تقریباً 15٪ کم می شود که به سختی قابل توجه است. اگر پروژکتور در زمان عدم استفاده و بدون تغییر در سیگنال ورودی روشن بماند، پس از مدت زمان تعیین شده، لامپ را تا حدود 30 درصد از تصویر اصلی کم می کند. این به میزان قابل توجهی مصرف انرژی را کاهش می دهد.

تعمیر و نگهداری همزمان

لامپ و فیلترهای گرد و غبار نیاز به بازه نگهداری یکسانی دارند. همگام سازی زمان نگهداری لامپ و فیلتر، سهولت سرویس دهی همزمان هر دو جزء را فراهم می کند.

کلید حالت ECO

با یک بار فشار دادن کلید حالت ECO روی پروژکتور یا کنترل از راه دور شامل کنترل از راه دور، کاربران می توانند تنظیمات صرفه جویی در مصرف انرژی را از منوی حالت ECO انتخاب کنند.

جای خالی

VPL-CH370 می تواند به طور موقت خروجی سیگنال ویدئویی را غیرفعال کند. این عملکرد با لمس یک دکمه روی کنترل از راه دور کار می کند. علاوه بر این، این عملکرد با استفاده از فناوری کنترل لامپ امکان نمایش تصویر خالی با مصرف انرژی کم را فراهم می کند.

ارائه شبکه (LAN)

هنگامی که VPL-CH370 بر روی یک شبکه LAN نصب می شود، ارائه ها را می توان از هر رایانه Windows یا Mac در شبکه نمایش داد. یک تبلت یا گوشی هوشمند نیز می تواند به طور همزمان متصل شود. کاربران می توانند فرمت های jpg، pdf و سایر فرمت های پشتیبانی شده را طرح ریزی کنند. حداکثر چهار کاربر می توانند تصاویر کامپیوتری را به طور همزمان پخش کنند، در حالی که حداکثر 8 کاربر (7 کاربر برای بی سیم) می توانند به یک پروژکتور متصل شوند.

نرم افزار ارائه بی سیم

برای ویندوز/مک: ایستگاه پروژکتور برای ارائه شبکه
برای iOS/Android: VueMagic (ارائه شده توسط Pixelworks، لطفاً برای جزئیات بیشتر به وب سایت سازنده مراجعه کنید).

کنترل از راه دور برای iPhone/iPad

Projector Remote یک برنامه کنترل از راه دور رایگان و ساده برای پروژکتورهای منتخب سونی است. پروژکتورهای تحت شبکه را می توان توسط این برنامه کنترل کرد و به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از دکمه های خوانا پروژکتور را کار کنند.

نمایشگر USB

این پروژکتور به کاربران امکان نمایش تصاویر و صدا را تنها با یک کابل می دهد. برای استفاده از این قابلیت نیازی به نصب درایور نیست. در حالی که ممکن است در پخش ویدئو و صدا تاخیر زمانی وجود داشته باشد، نمایشگر USB اتصال ساده‌تری را فراهم می‌کند.

مشخصات فنی : Sony VPL-CH370 WUXGA Projector

برند

سونی

مدل

VPL-CH370

ابعاد

41cm x33cm x11cm

وزن

5.7 کیلوگرم

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ویدئو پروژکتور دست دوم سونی Sony VPL-CH370”