نحوه عیب یابی ویدئو پروژکتور ان ای سی
How to Troubleshoot an NEC Projector

نحوه عیب یابی ویدئو پروژکتور ان ای سی

اشکال در عملکرد پروژکتور می تواند به خصوص اگر قبل از یک سخنرانی بزرگ اتفاق بیفتد می تواند شما را دچار دردسر کند. یادگیری برخی نکات سریع عیب یابی برای یک پروژکتور می تواند در وقت و دردسر شما صرفه جویی کند و به شما کمک کند اطمینان حاصل کنید که ارائه شما بدون مشکل است

How to Troubleshoot an NEC Projector

دستورالعمل ها

گام 1

برق را بررسی کنید. اگر پروژکتور روشن یا خاموش نمی شود ، مطمئن شوید که سیم برق به درستی به پروژکتور وصل شده و به طور ایمن به دیوار وصل شده است. همچنین ، مطمئن شوید که پروژکتور به درستی به رایانه شما متصل شده است

گام 2

اطمینان حاصل کنید که پروژکتور بیش از حد گرم نمی شود. شکافهای تهویه را بررسی کنید تا مسدود نشوند. همچنین ، حداقل 20 دقیقه پروژکتور را خاموش کنید تا خنک شود. اطمینان حاصل کنید که اتاقی که در آن از پروژکتور استفاده می کنید خیلی گرم نیست. پروژکتورها در اتاق های خنک بهترین عملکرد را دارند.

گام 3

لامپ را بررسی کنید تا مطمئن شوید به درستی وصل شده و نسوخته است. همچنین ، به دنبال یک چراغ چشمک زن قرمز بر روی محفظه باشید. اگر نور قرمز چشمک می زند ، به این معنی است که پروژکتور چراغ بدی دارد یا محفظه لامپ به اشتباه وصل شده است.

گام 4

از صحت تنظیمات پروژکتور اطمینان حاصل کنید. اگر با مشکلات تصویر روبرو هستید ، روشنایی و کنتراست را بر روی پروژکتور تنظیم کنید.

اگر رنگ شما خاموش است، تنظیمات “اچ یو ای” را نیز تنظیم کنید. مطمئن شوید که رنگ دیوار را نیز در تنظیمات “رنگ دیوار” درست انتخاب کرده اید.

گام 5

بررسی کنید که نمایشگر رایانه شما برای پروژکتور تنظیم شده است و برای نمایشگر دیگری تنظیم نشده است. اگر هیچ چیز دیگری کار نمی کند ، پس از اتصال پروژکتور ، رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید.

گام 6

اگر هیچ یک از موارد بالا جواب نداد ، با خدمات مشتری مربوط به نصب و تعمیر ویدئو پروژکتور تماس بگیرید.

By Michael J. Scott

نظرات (2)

نامور

چرا فقط در مورد آن ای سی گفتین بقیع چی

    stock projector

    حتما بقیه رو هم در نظر می گیریم