بهترین ویدئو پروژکتورهای سامسونگ در سال 2022
بهترین ویدئو پروژکتورهای سامسونگ

بهترین ویدئو پروژکتورهای سامسونگ در سال 2022

بهترین پروژکتورهای سامسونگ چه ویژگی هایی دارند؟ پروژکتورهای سامسونگ کیفیت تصویر عالی، محدوده دینامیکی عالی و وضوح کافی برای ارائه تصاویر واضح دارند. این پروژکتورهای سینمای خانگی در نصب و مکان یابی انعطاف پذیر هستند، که ممکن است شامل تصحیح کیستون، تغییر لنز و قابلیت بی سیم باشد. پروژکتورهای سامسونگ از نظر اتصال نیز عالی هستند و Wi-Fi داخلی و اترنت را ارائه می دهند. در نهایت، آنها روشنایی کافی دارند تا حتی با نور متغیر محیط به خوبی کار کنند.

با گزینه‌های دامنه دینامیکی بالا HDR10+ و صدای Dolby Atmos، یک پروژکتور سامسونگ می‌تواند سینمای خانگی شما را بیشتر به یک تجربه سینمایی تبدیل کند. پروژکتورهای درجه یک سامسونگ دارای طراحی منحصر به فرد و نسبت پرتاب فوق العاده کوتاه هستند که به آنها اجازه می دهد تصویری 100 اینچی را از فاصله تنها چند اینچ از صفحه نمایش به نمایش بگذارند. بنابراین، آنها نمای غوطه‌وری متفاوتی از حتی بزرگ‌ترین تلویزیون‌ها و مانیتورها ارائه می‌دهند.

برترین پروژکتورهای سامسونگ

ویدئو پروژکتور سامسونگ Samsung The Premiere SP-LSP7TFAXZA

ویدئو پروژکتور سامسونگ Samsung The Premiere SP-LSP7TFAXZA

فاصله پرتاب بسیار کوتاه این امکان را می دهد که این پروژکتور را بسیار نزدیک به صفحه نمایش قرار دهیم، در حالی که Wi-Fi دسترسی به سرویس ها و برنامه های پخش را فراهم می کند. این پروژکتور از فناوری پیشرفته لامپ استفاده می کند و زمان اجرای عالی را ارائه می دهد و دارای بلندگوهای 30 واتی و ساب ووفر است.

نقاط قوت

فاصله پرتاب بسیار کوتاه

سیستم لامپ لیزری بادوام

ویژگی های هوشمند مبتنی بر TIZEN

نقاط ضعف

به اندازه برخی مدل ها روشن نیست

 

پروژکتور Samsung The Premiere SP-LSP7TFAXZA که مجهز به سیستم لامپ لیزری است، تصاویری درخشان و عمر لامپ بسیار طولانی را ارائه می دهد. تا 2200 لومن تولید می کند، بنابراین برای اتاق هایی با نور کم و نور متوسط ایده آل است. با فاصله پرتاب فوق العاده کوتاه، این پروژکتور را می توان در نزدیکی صفحه قرار داد و آن را به انتخاب خوبی برای سینماهای خانگی و اتاق خواب های کوچک تبدیل می کند. این پروژکتور دارای وضوح تصویر 4K است که تصاویر واضح و دقیقی را ارائه می دهد. با این حال، این پروژکتور به اندازه برخی از مدل های دیگر روشن نیست.

آمازون الکسای داخلی امکان تغییر تنظیمات این دستگاه را با صدای شما فراهم می کند. این مدل دارای سیستم صوتی 2.2 کاناله داخلی عالی است که دارای بلندگوهای 30 واتی و ساب ووفر است. این دستگاه ویدیوهای با وضوح پایین را بدون نقص به 4K ارتقا می دهد و دارای ورودی های HDMI و USB است که به کاربران امکان می دهد به راحتی به رایانه ها، کنسول های بازی و درایوهای ذخیره سازی متصل شوند. این مدل همچنین دارای پورت LAN برای اتصال به شبکه است و دارای ویژگی های تلویزیون هوشمند با قدرت TIZEN می باشد.

ویدئو پروژکتور سامسونگ Samsung The Premiere SP-LSP9TFAXZA

ویدئو پروژکتور سامسونگ Samsung The Premiere SP-LSP9TFAXZA

این پروژکتور فاصله پرتابی بسیار کوتاهی دارد که برای سینماهای خانگی و کلاس های درس مناسب است. از فناوری پیشرفته لامپ DLP استفاده می کند و به کاربران امکان دسترسی به هزاران برنامه و سرویس پخش را می دهد.

نقاط قوت

فاصله پرتاب کوتاه

کیفیت صدای داخلی چشمگیر

رزولوشن 4K

نقاط ضعف

فاقد کنترل‌های فیزیکی رایج تعویض لنز

 

پروژکتور Samsung The Premiere SP-LSP9TFAXZA بدنه فشرده ای دارد که حمل و نقل آن آسان است. این لامپ از فناوری لیزر استفاده می‌کند و تصاویری فوق‌العاده را ارائه می‌کند، در حالی که فناوری لامپ لیزری با عمر طولانی راه‌حل سینمای خانگی را ارائه می‌دهد. این پروژکتور با اندازه صفحه نمایش 130 اینچی برای سینماهای خانگی، کلاس های درس و اتاق کنفرانس مناسب است. تصاویر 4K دقیقی تولید می کند که برای علاقه مندان به فیلم و بازی جذاب خواهد بود. این پروژکتور دارای کنترل از راه دور برای عملکرد ساده است، اما فاقد کنترل فیزیکی تغییر لنز است.

این مدل دارای حداکثر روشنایی 2800 لومن است که انتخاب خوبی برای اتاق هایی با نور مناسب است. به لطف فاصله پرتاب بسیار کوتاه، پروژکتور را می توان نزدیک به صفحه نمایش یا دیوار قرار داد، بنابراین برای اتاق های کوچک ایده آل است. از فناوری DLP برای ارائه تصاویر واضح با رنگ های طبیعی استفاده می کند. این دستگاه سامسونگ دارای پورت های HDMI و USB برای اتصال کامپیوترها، کنسول ها و درایوهای ذخیره سازی است. یک پورت داخلی RJ-45 اترنت اتصال این دستگاه را به یک شبکه بی سیم امکان پذیر می کند.

 

ویدئو پروژکتور سامسونگ Samsung The Freestyle SP-LSP3BLAXZA

Samsung The Freestyle SP-LSP3BLAXZA

این پروژکتور جمع و جور دارای پایه چرخشی 180 درجه است که به کاربران امکان می دهد برای عملکرد عالی، پروژکتور را در صورت نیاز زاویه داده و کج کنند. دارای بلوتوث داخلی و وای فای است که امکان دسترسی به تعدادی از خدمات پخش را فراهم می کند.

نقاط قوت

طراحی جمع و جور شگفت انگیز

پایه چرخشی 18 درجه

سیستم صوتی داخلی قدرتمند

نقاط ضعف

محتوای سه بعدی را پشتیبانی نمی کند

 

پروژکتور Samsung The Freestyle SP-LSP3BLAXZA که با در نظر گرفتن جابجایی مکرر طراحی شده است، طراحی قابل حملی دارد که از حمل و نقل ساده پشتیبانی می کند. این مدل یک پایه با کیفیت بالا دارد که 180 درجه می چرخد ​​و به کاربران امکان می دهد پروژکتور را در صورت نیاز کج کرده و زاویه دهند. این پروژکتور با Wi-Fi داخلی و تعدادی برنامه داخلی و خدمات پخش جریانی، کاربران را قادر می سازد بدون اتصال به رایانه یا کنسول به محتوا دسترسی داشته باشند. با این حال، این مدل از محتوای سه بعدی پشتیبانی نمی کند.

این پروژکتور دارای سیستم صوتی 360 درجه داخلی با تقویت کننده های باس است که هر سینمای خانگی را با صدایی با کیفیت بالا پر می کند. از طیف گسترده ای از دستیارهای صوتی از جمله بیکسبی، آمازون الکسا و دستیار گوگل پشتیبانی می کند. این پروژکتور Smasung با یک بسته باتری خارجی (شامل نمی‌شود) برای عملکرد خارج از شبکه سازگار است. طراحی شیک و زیبایی دارد که به هر فضایی حس زیبایی می بخشد. این دستگاه‌ با استفاده از تراز خودکار، فوکوس خودکار و فناوری تصحیح خودکار کیستون، می‌توانند در چند ثانیه راه‌اندازی شوند.

ویدئو پروژکتور سامسونگ Samsung SP-D400

ویدئو پروژکتور سامسونگ Samsung SP-D400

این پروژکتور تا 4000 لومن روشنایی تولید می کند و عملکرد عالی را هم در محیط های کم نور و هم در محیط های با نور روشن ارائه می دهد. این مجموعه دارای تعداد زیادی پورت از جمله VGA، کامپوننت ویدئو، HDMI و USB است.

نقاط قوت

مجموعه عظیمی از پورت ها

تصاویر روشن تا 4000 لومن

فناوری DLP تصاویری عالی ارائه می دهد

نقاط ضعف

حجیم

وضوح صفحه نمایش نسبتا پایین

مصرف برق بالا

 

پروژکتور SP-D400 سامسونگ از فناوری پیشرفته DLP برای ارائه تصاویر رنگارنگ و پر جنب و جوش استفاده می کند. این پروژکتور برای بسیاری از تنظیمات، از جمله سینمای خانگی، کلاس های درس و رویدادها ایده آل است. این دستگاه یک لامپ 350 واتی است که روشنایی خیره کننده 4000 انسی لومن را تولید می کند و امکان راه اندازی این دستگاه را در داخل و خارج از منزل فراهم می کند. پروژکتور طراحی شیکی دارد که به هر فضایی جذابیت بصری می بخشد. با این حال، این مدل کمی سنگین است.

پورت های این مدل شامل VGA، کامپوننت ویدئو و HDMI است که به راحتی به انواع مختلفی از کامپیوترها و کنسول های بازی ویدئویی متصل می شوند. این دستگاه همچنین دارای یک رابط USB است که به کاربران امکان می دهد درایوهای ذخیره سازی خارجی را مستقیماً به این پروژکتور متصل کنند. این مدل دارای کنترل های بصری است که امکان پیمایش موثر در صفحه نمایش OSD را فراهم می کند. این پروژکتور دارای نسبت کنتراست 3000:1 است که سیاهی عمیق را ارائه می دهد. رزولوشن اصلی 1024×768  تصاویر دقیق روزانه را ارائه می دهد و طیف گسترده ای از نسبت های تصویر از جمله 4:3 را پشتیبانی می کند.

ویدئو پروژکتور سامسونگ Samsung SP-H710AE

ویدئو پروژکتور سامسونگ Samsung SP-H710AE

در مقایسه با سایر پروژکتورهای سامسونگ، این دستگاه مقرون به صرفه است و تصاویر Full HD را تولید می کند که برای کاربران خانگی و مشاغل کوچک مناسب است. این پروژکتور دارای یک پورت DVI برای اتصال ساده است.

نقاط قوت

کنتراست عالی

رابط کاربری ساده

زوم و تصحیح کیستون عمودی

نقاط ضعف

روشنایی پایین

وضوح تصویر پایین

 

کاربرانی که به دنبال یک صفحه نمایش ساده برای استفاده در خانه یا مشاغل کوچک هستند، از پروژکتور SP-H710AE سامسونگ راضی خواهند بود. این پروژکتور از فناوری DLP برای ارائه تصاویر زنده و پر جنب و جوش با رنگ های غنی استفاده می کند. دارای یک پورت DVI است که اتصال به کامپیوتر و کنسول های ویدئویی را آسان می کند. رزولوشن اصلی 1280 در 720 با نسبت تصویر 16:9 این مدل را برای استفاده خانگی مناسب می کند. با این حال، با حداکثر روشنایی 700 لومن، این پروژکتور خیلی روشن نمی شود.

پایه های تراز در این مدل امکان قرار دادن آن را در زمینی با شیب کمی فراهم می کند. این مدل دارای تعدادی کنترل است که امکان پیمایش سریع در منوی OSD را فراهم می کند. دارای تصحیح کیستون عمودی و زوم 1.3 x برای ساده کردن تنظیمات. جریان هوای بهینه شده با طراحی تهویه مناسب به جلوگیری از گرمای بیش از حد کمک می کند. این پروژکتور دارای نسبت کنتراست بالای 2800:1 است که برای فیلم‌ها و بازی‌ها ایده‌آل است و دارای لامپ 250 واتی UHP است که تا 2000 ساعت زمان اجرا را ارائه می‌دهد.

ویدئو پروژکتور سامسونگ Samsung SP-L300

ویدئو پروژکتور سامسونگ Samsung SP-L300

این پروژکتور دارای رزولوشن 1024×768 و نسبت تصویر اصلی 4:3 است، بنابراین برای اتاق‌های کنفرانس، کلاس‌های درس و رویدادها مناسب است. به اندازه کافی روشن می شود که در اتاق های با نور خوب با تابش خیره کننده مقابله کند.

نقاط قوت

انتخاب عظیمی از ورودی ها

نسبت تصویر بهینه شده برای ارائه و فناوری تراشه LCD

تصاویر 3000 لومن  برای فضاهایی با نور روشن مناسب هستند

نقاط ضعف

نسبت کنتراست پایین

بلندگوهای متوسط

عمر متوسط لامپ

 

Samsung SP-L300 با استفاده از فناوری  LCD سه تراشه ای، متن واضح و رنگ های طبیعی مناسب برای ارائه ها و فیلم ها را ارائه می دهد. با مجموعه ای از منابع آنالوگ و دیجیتال، دارای ورودی های DVI، S-Video و HDMI کار می کند. نسبت تصویر 4:3 برای اتاق‌های کنفرانس، مکان‌های عبادت و رویدادها مناسب است. پروژکتور با دو بلندگوی داخلی 3 وات، پخش صدای مناسبی را ارائه می‌کند، اگرچه فاقد باس است و زیاد بلند نمی‌شود.

این پروژکتور با حداکثر 3000 انسی لومن روشن می شود و برای هر دو فضای تاریک با نور مناسب ایده آل است. پروژکتور دارای سیستم رنگی 8 بیتی است که رنگ های طبیعی تولید می کند و بی صدا کار می کند. از زوم تا 1.2 برابر پشتیبانی می کند و دارای سیستم فوکوس دستی است که راه اندازی را ساده می کند. این پروژکتور با فاصله پرتابی به کوتاه 4.6 فوت، برای اتاق های کوچک مناسب است و عمر لامپ مورد انتظار آن حدود 2000 ساعت است.

 

آشنایی با پروژکتورهای سامسونگ

سامسونگ که در سال 1938 به عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد، اکنون بزرگترین شرکت کره جنوبی و یکی از پردرآمدترین تولیدکنندگان دستگاه های تلفن همراه در جهان است. این شرکت در سال 1969 وارد تجارت الکترونیک شد. اکنون بزرگترین تولید کننده صفحه نمایش LCD در جهان، سامسونگ نزدیک به یک سوم تلویزیون های جهان را تامین می کند و سهم بزرگی در بازار جهانی گوشی های هوشمند نیز دارد، با محصولات موبایل معروف مانند دستگاه گلکسی.

سامسونگ بخش‌های متعددی را در صنایع مختلف اداره می‌کند و با سرمایه‌گذاری‌های مشترک بسیاری از جمله مشارکت با سونی در زمینه فناوری اپتیک و نمایشگر مشارکت دارد. این برند همکاری مشابهی با شرکت الکترونیک آلمانی بوش داشت که بر روی باتری های دستگاه های موبایل و وسایل نقلیه الکتریکی تمرکز داشت.

پروژکتورهای سامسونگ در زمینه تراشه‌های پردازش تصویر و فناوری‌های LCD از اقتصاد مقیاس بزرگ شرکت سود می‌برند. مجموعه پروژکتورهای فعلی سامسونگ از پروژکتورهای سینمای خانگی «Premiere» با قابلیت 4k تشکیل شده است.

مدل‌های پروژکتور پرتاب کوتاه لیزری سامسونگ که به‌خاطر طراحی غیرمعمول، مینیمال و فرم تلطیف‌شده‌شان شناخته می‌شوند، به دلیل در دسترس بودن ویژگی‌ها متمایز هستند. آنها قادر به اندازه تصویر 120-130 اینچ هستند، از منبع نور لیزر استفاده می کنند و عمق رنگ غنی و کیفیت صدای عالی را از بلندگوهای داخلی خود ارائه می دهند. آنها همچنین نصب آسان با فوکوس خودکار و سنسورهای فاصله دیوار داخلی را هدف قرار می دهند.

نحوه مقایسه پروژکتورهای سامسونگ با سایر برندها

طراحی حداقلی با طراوت:

خط پروژکتورهای خانگی Premiere سامسونگ فاصله ای از استایل نسبتا ساده اکثر پروژکتورهای سینمای خانگی را ارائه می دهد. طراحی ساده و شیک آن باعث می‌شود که آن را از بقیه متمایز کند، اما با مبلمان طراحان و دستگاه‌های خانه هوشمند شیک مطابقت دارد.

 گزینه های سفارشی کمتر:

در مقایسه با برخی از مارک های دیگر در محدوده قیمتی خود، مانند پروژکتورهای Optoma، واحدهای سامسونگ همچنان کنترل های سفارشی کمتر و قطعات قابل تعویض را ارائه می دهند. علاقه مندان ممکن است زوم دستی و تنظیمات طیف رنگ را از دست بدهند، اما موتورهای سبک سامسونگ معمولاً با دقت رنگ کار بسیار خوبی انجام می دهند.

 نصب آسان:

با سنجش فاصله خودکار و تنظیم فوکوس، پروژکتورهای پرتاب فوق العاده کوتاه سامسونگ نسبت به پروژکتورهای استاندارد آسان تر تنظیم و نصب می شوند. آنها نیازی به براکت یا قرار دادن در ارتفاع خاصی نسبت به صفحه نمایش ندارند.

 چند مدل پروژکتور مقرون به صرفه:

در مقایسه با رقبا، مانند پروژکتورهای RCA برتر با پیشنهادات میان رده مشابه، سامسونگ گزینه های کمی برای پروژکتورهای اقتصادی ندارد. با این حال، اگر بودجه شما اجازه دهد، پروژکتورهای لیزری پرتاب کوتاه 4K بخرید آنها از برخی جهات مقرون به صرفه هستند.

 فهرست پیشرفته ویژگی‌ها:

سری Samsung Premiere که نسبت به اکثر پروژکتورها به سنسورها و عملکردهای خودکار بیشتری مجهز شده است، بسیار متنوع و خلاقانه است. پریمیر که به عنوان یک پروژکتور لیزری ایمن برای چشم نامیده می شود، هنگامی که شخص (یا حیوان خانگی) را در حال راه رفتن در مقابل دستگاه تشخیص می دهد، به طور خودکار منبع نور را کم می کند.

عدم وجود محدوده پروژکتور قابل حمل:

سامسونگ مدل های سینمای خانگی عالی را ارائه می دهد اما گزینه های کمی برای کسانی که به پروژکتور قابل حمل یا فضای باز بیشتری نیاز دارند ارائه می دهد. دیگر برندهای پیشرو شروع به ارائه مینی پروژکتورها و پیکو پروژکتورها با وضوح و ویژگی های بیشتر کرده اند.

 

چرا باید یک پروژکتور جدید سامسونگ بخرید؟

اگر به دنبال یک تجربه سینمایی بیشتر از آنچه که از تلویزیون یا مانیتور می توانید به دست آورید، ممکن است بخواهید یک پروژکتور را به عنوان بخشی از تنظیمات سرگرمی خانگی خود در نظر بگیرید. استفاده از پروژکتور 4k یا HD به شما امکان می دهد فیلم ها را به شیوه ای بسیار قدرتمندتر و نمایشی تجربه کنید.

گیمرها همچنین ممکن است بخواهند به یک پروژکتور ارتقا دهند. در حالی که پروژکتورها جایگزین مانیتورهای بازی برای اکشن هاردکور و گیمرهای آنلاین نمی شوند، مدل های جدید نرخ تازه سازی سریع و تاخیر ورودی کم را با گزینه هایی مانند حالت بازی ارائه می دهند. این به شما امکان می‌دهد تا بازی‌های ماجراجویی و دنیای باز را تجربه کنید که قبلاً هرگز تجربه نکرده‌اید.

در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر، پروژکتورهای فعلی سامسونگ خروجی نور بیشتری، نسبت کنتراست پویا بهبود یافته و 4k UHD واقعی را برای تصویری بزرگ‌تر با نویز و پیکسل‌سازی کمتر ارائه می‌کنند. برخلاف پروژکتورهای قدیمی، مدل‌های جدیدتر بیان رنگ واقعی را ارائه می‌کنند و با نورهای روشن و صحنه‌های اکشن با حرکت سریع کنار می‌آیند.

پروژکتورهای جدید Samsung Premiere 4k همچنین به لطف زوم خودکار و لنزهای بسیار کوتاه خود از انعطاف پذیری بیشتری بهره می برند و تنها به چند فوت فضا برای نمایش یک تصویر 120 اینچی نیاز دارند. منبع نور لیزر جدید همچنین نوید فواصل نگهداری طولانی‌تر و عملکرد خنک‌تر و بی‌صدا را می‌دهد.

پروژکتورهای فعلی سامسونگ با بهترین عملکرد، صدای Dolby Atmos، تصحیح کیستون دیجیتال، حالت بازی خودکار در هنگام جفت شدن با کنسول بازی، و عملکرد آینه کاری تک لمسی برای Samsung Galaxy و سایر گوشی های هوشمند سازگار را ارائه می دهند.

قابلیت Wi-Fi داخلی و بلوتوث نیز به تازگی اضافه شده است که به این پروژکتورها اجازه می‌دهد راحت‌تر با لپ‌تاپ، تلویزیون هوشمند یا سایر دستگاه‌های سازگار متصل شوند.

یک پروژکتور سامسونگ چقدر عمر می کند؟

در حالی که پروژکتورهای 4k فعلی سامسونگ به اندازه کافی در بازار وجود نداشته اند تا از نظر قابلیت اطمینان شهرت کسب کنند، پروژکتورها به طور کلی باید بین 3 تا 5 سال عمر کنند. بیشتر مدارس و مشاغل حداقل 3 سال عمر مفید پروژکتورهای خود دارند. بسته به دفعات استفاده، مشخصات محصول و محیط، پروژکتور نصب شده در خانه یا محل زندگی می تواند عمر بیشتری داشته باشد.

اینکه کدام اجزای پروژکتور نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و زودتر فرسوده می شوند به نوع نمایشگر، منبع نور و طراحی دستگاه بستگی دارد. یک پروژکتور سینمای خانگی معمولی HD با استفاده از لامپ های معمولی ممکن است هر 1500 ساعت یا بیشتر به یک لامپ جدید نیاز داشته باشد. در مقابل، یک پروژکتور هوشمند قابل حمل LED به احتمال زیاد هرگز نیازی به تعویض LED ها نخواهد داشت.

پروژکتورهای لیزری سامسونگ با عمر لامپ 20000 ساعتی قابل رقابت با سایر پروژکتورهای لیزری پیشرفته سینمای خانگی هستند. در برخی از پروژکتورها، ممکن است در نهایت نیاز به تعویض باتری داخلی داشته باشید. اکثر پروژکتورهای قابل حمل از باتری های لیتیوم یون قابل شارژ برای تامین عمر باتری قابل استفاده استفاده می کنند و این بسته ها بین 500 تا 2000 چرخه شارژ دوام می آورند.

گارانتی پروژکتور سامسونگ

پروژکتورهای لیزری سامسونگ دارای 2 سال یا 20000 ساعت ضمانت محدود قطعات و نیروی کار، به همراه امکان خرید خدمات و پوشش اضافی از طریق Smart Service Experience هستند. واجد شرایط بودن برای ضمانت های تمدید شده ممکن است متفاوت باشد، اما به طور کلی حدود 30 روز از زمان خرید تمدید می شود.

گارانتی اولیه 2 ساله مشابه آنچه دیگر برندهای برجسته پروژکتور در مدل های خانگی و قابل حمل خود ارائه می دهند. عیوب و خطاهای عمده در عملکرد محصول را پوشش می‌دهد و آسیب‌های تصادفی، آسیب‌های ناشی از افزایش برق و فرسودگی معمولی را حذف نمی‌کند.

 

منبع: gadgetreview