7 مدل از بهترین مینی ویدئو پروژکتور های سال 2022
7 مدل از بهترین مینی ویدئو پروژکتور های سال 2022

7 مدل از بهترین مینی ویدئو پروژکتور های سال 2022

از بین 7 مدل از بهترین مینی ویدئو پروژکتور های سال 2022 این لیست ، مینی پروژکتور Vankyo Leisure 3 با نورپردازی LED ارتقا یافته که 60 درصد روشنایی بیشتری نسبت به سایر محصولات ارائه می دهد، درخشش بیشتری داشت، در حالی که دارای 3600 لومن و ظرفیت لامپ 40000 ساعت است. این پروژکتور چند رسانه ای کیفیت تصویر فوق العاده ای ارائه می دهد و به راحتی به تقریباً هر ابزاری، از طریق درگاه های USB، VGA یا HDMI متصل می شود و دارای یک سیستم خنک کننده خلاقانه است که صدای فن را به حداقل می رساند.

برای کمک به شما در یافتن بهترین مینی پروژکتور، که برای سینمای خانگی، محیط تجاری یا محیط کمپینگ مناسب است،  مینی پروژکتورها را بررسی کردیم و مدل های زیادی را آزمایش کردیم، به دنبال محصولاتی بودیم که تصاویری بکر HD را بر روی بوم های بزرگ ارائه می کردند. به دنبال ظرفیت لومن مناسب (کمتر از 2600) و لامپ های بادوام (حداقل 40000 ساعت). ما همچنین مراقب بهترین مینی پروژکتور برای کاربران آیفون و سیستم عامل اندروید و همچنین بهترین پروژکتور ارزان بودیم. مینی پروژکتور، به دنبال محصولاتی است که راه اندازی آن چنان آسان باشد که هر کسی بتواند آن را از جعبه خارج کند و در عرض چند دقیقه آن را برای تماشای فیلم یا ارائه های تجاری آماده کند. به خواندن ادامه دهید تا درباره Vankyo Leisure 3 و دیگر پروژکتورهای سقفی موجود در این لیست بیشتر بدانید.

7 مدل از برترین مینی پروژکتورها

VANKYO LEISURE 3

این مینی پروژکتور مقرون به صرفه دارای وضوح 1920×1080 پیکسل است و به راحتی با انواع مختلفی از پلتفرم ها از جمله iPhone، Android، Xbox و Mac و لپ تاپ های PC متصل می شود. همچنین یکی از بی‌صداترین محصولاتی است که در بررسی‌های مینی پروژکتور ما ذکر شده است.

نقاط قوت

پورت های USB، VGA و HDMI داخلی

حداکثر اندازه 170 اینچی بزرگ

رزولوشن خوب

نقاط ضعف

بدون باتری داخلی

برای سینماهای خانگی بزرگتر درخشان ترین نیست

 

اگر کارکرد بی صدا و سهولت در تنظیم اولویت هستند، این مدل ممکن است بهترین مینی پروژکتور در حال حاضر در آمازون در محدوده قیمتی خود باشد. اما، شما همیشه می توانید Vankyo و Yaber را برای تأیید ویژگی های آن مقایسه کنید. پروژکتور LED Vankyo Leisure 3 دارای ویژگی کاهش نویز است که صدای فن را به نصف کاهش می دهد و دارای دو پورت HDMI و همچنین پورت های USB و VGA است، بنابراین می توانید آن را با رایانه، تلویزیون هوشمند، دستگاه های خانه هوشمند و دستگاه های تلفن همراه متصل کنید.

میزان روشنایی با 3600 انسی لومن بالاتر است و عمر لامپ 40000 ساعت ذکر شده است. رزولوشن تا 1920×1080 یا فول اچ دی است و اندازه تماشا تا 170 می رسد.

 

DR. J Professional HI-04 1080P Supported Portable

این مینی پروژکتور LCD با یک صفحه نمایش 100 اینچی همراه است، به علاوه دارای ویژگی های مفیدی مانند بلندگوهای دوگانه داخلی و یک دستگیره فوکوس با استفاده آسان است.

نقاط قوت

پورت های USB، VGA و HDMI داخلی

بزرگ، حداکثر اندازه نمایش 170 اینچی

رزولوشن خوب

نقاط ضعف

بدون باتری داخلی
برای سینماهای خانگی بزرگتر درخشان ترین نیست

 

این محصول همه کاره اغلب نزدیک به کلاس خود در بهترین بررسی های مینی پروژکتور ذکر شده است. از نظر عمر لامپ ادعایی، نسبت کنتراست و روشنایی با انتخاب برتر ما یعنی Vankyo مطابقت دارد. اگرچه با برنامه های خاص قادر به رزولوشن 1080p HD است، اما رزولوشن اصلی 1280×720 را فهرست می کند.

وای فای یا بلوتوث ندارد، با این حال، مجموعه وسیعی از گزینه‌های اتصال فیزیکی، از جمله اسلات کارت SD را ارائه می‌دهد که برای تماشای ویدیو از دوربین شما یا ویرایش عکس‌ها با یک تیم خلاق عالی است. همچنین دارای پورت های HDMI، USB و VGA می باشد. با ورودی HDMI، می‌توانید کنسول بازی، تلویزیون، دی‌وی‌دی، لپ‌تاپ، رایانه شخصی و غیره خود را وصل کنید. همچنین یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری برای اتصال هدفون‌های بازی شما عالی است. این مینی پروژکتور نیز یکی از معدود مواردی است که با صفحه نمایش پروژکتور عرضه می شود. به طور کلی، این مدل یکی از بهترین پروژکتورها برای هر یک از نیازهای سرگرمی شماست.

Anker Nebula Capsule, Smart Wi-Fi Mini

یک مینی پروژکتور قابل حمل با طراحی خوب با WiFi و بلندگوهای داخلی، بلندگوی 360 درجه، لامپ 100 لومن و عمر باتری کافی برای 4 ساعت تماشای فیلم را ارائه می دهد.

نقاط قوت

وای فای

تنظیم آسان فوکوس

تلفن هوشمند به عنوان قابلیت از راه دور با برنامه Nebula Connect

نقاط ضعف

منطقه دید کوچکتر از آنچه که با مینی پروژکتورهای Vankyo Leisure یا DR J Professional دارید
گرانتر از بسیاری از مینی پروژکتورهای پلاگین

 

این دستگاه که یکی از نسل جدید مینی پروژکتورهای هوشمند (با سیستم عامل اندروید 8.1) است، می تواند با تلفن هوشمند یا لپ تاپ به صورت بی سیم از طریق WiFi یا از طریق درگاه های USB یا HDMI جفت شود و همچنین می تواند به تنهایی برای نمایش کار کند. رسانه از سرویس های پخش مختلف مانند Netflix، Youtube و غیره. همچنین می‌توانید از طریق بلوتوث، Airplay یا Miracast محتوا را روی این مانیتور پخش کنید. همچنین برای چنین دستگاه کوچکی (به اندازه قوطی نوشابه) بسیار روشن و با کیفیت تصویر عالی است. این پروژکتور قابل حمل جمع و جور است و تنها 1.04 پوند وزن دارد، بنابراین حمل آن آسان است. این مدل بیش از نیمی از وزن انتخاب شماره 1 ما است که 2.1 پوند وزن دارد.

این مینی پروژکتور به همراه لامپ 100 لومن خود دارای یک بلندگوی داخلی 360 درجه است. با باتری کار می‌کند، بنابراین می‌توانید آن را در هر مکانی با خود ببرید، و باتری برای تماشای 4 ساعت دوام می‌آورد.

 

AuKing Mini Projector 2020

این مینی پروژکتور خانگی ارزان قیمت دارای بلندگوهای دوگانه داخلی، اندازه تصویر تا 170 اینچ و عمر لامپ 55000 ساعته است.

نقاط قوت

طولانی ترین عمر لامپ در کلاس خود

ارزانتر از سایر پروژکتورهای با قابلیت 1080p

پورت های VGA و USB

نقاط ضعف

فقط 2600 لومن

فاقد وای فای

 

به لطف عمر طولانی لامپ 55000 ساعت و اندازه صفحه نمایش همه کاره، این مدل ممکن است بهترین مینی پروژکتور ارزان قیمتی باشد که ما آزمایش کرده ایم. دارای پورت‌های VGA و USB است و می‌تواند به راحتی با اکثر لپ‌تاپ‌های Mac و PC متصل شود، و اگرچه فاقد عملکرد برنامه‌های بی‌سیم یا تلفن همراه است، در صورت داشتن کابل مناسب، اتصال آن به تلفن همراه نیز آسان است. اما، ساخت یک پروژکتور با تلفن خود ممکن است جایگزین دیگری باشد.

حداکثر روشنایی این مینی پروژکتور مقرون به صرفه کمی کمتر نسبت به سایر مدل ها است، در 2600 لومن در مقایسه با بیش از 3700 لومن.

 

Vamvo L4200 Portable 

طراحی منحصر به فرد و لامپ روشن 3800 لوکس و اندازه صفحه نمایش بزرگ 200 اینچی، این مینی پروژکتور را به انتخابی عالی برای استفاده در سینمای خانگی، ارائه های اداری یا حتی نمایش فیلم در فضای باز تبدیل کرده است.

نقاط قوت

صفحه نمایش بزرگ 200 اینچی

پورت HDMI، VGA و دو پورت USB

سازگار با Fire TV و iPhone

نقاط ضعف

گرانتر از مینی پروژکتور Vankyo Leisure 3

فاقد جریان رسانه ای مستقل

 

این مدل به خوبی طراحی شده و دارای بزرگترین اندازه بوم پروژکتورهای کوچکی است که ما آزمایش کرده‌ایم، این مدل برای استفاده در سینمای خانگی مناسب است و به اندازه کافی برای استفاده در کلاس درس، دفتر یا حتی برای نمایش در حیاط خلوت نیز قابل استفاده است. دارای HDMI، VGA، خروجی صدا از طریق جک هدفون 3.5 میلی متری و دو پورت USB.

این مینی پروژکتور که با Fire TV Stick و PS4 سازگار است، شاید بهترین مینی پروژکتور برای آیفون در کلاس خود باشد، تا زمانی که اتصال بی سیم از ضروریات نباشد. جمع و جور است و با یک کیف حمل زیبا به اندازه جعبه ناهار ارائه می شود، اگرچه باتری ندارد.

 

APEMAN NM4 Mini Portable

 

این مینی پروژکتور HD فوق العاده جمع و جور دارای صدای 360 درجه است و دارای سه پایه رومیزی است، بنابراین نصب آن در هر مکانی آسان است. علاوه بر این، باتری 3400 میلی آمپر ساعتی دارد که به آن استقامت کافی برای یک فیلم سینمایی کامل می دهد.

نقاط قوت

کوچکترین مینی پروژکتور قابل حمل در لیست ما

سازگار با iOS و Android

همراه با سه پایه

نقاط ضعف

روشنایی کمتر از بهترین مینی پروژکتورهای ارزان قیمت

اتصال بی سیم به یک دانگل جداگانه نیاز دارد

وضوح اصلی 800×480

 

این مینی پروژکتور قابل حمل که برای راحتی طراحی شده است، به سختی بزرگتر از یک گوشی در ابعاد 3.2×6.7×7.7 اینچ است و دارای سه پایه رومیزی است. دارای پورت USB و همچنین پورت HDMI است و با Fire TV Stick و Chromecast سازگار است. همچنین اگر آداپتور لایتنینگ را به کابل HDMI ارائه دهید یا می‌توانید با یک دانگل (فروش جداگانه) به صورت بی‌سیم کار کنید، با آیفون‌ها و آی‌پدها کار می‌کند.

باتری 3400 میلی آمپر ساعتی با ادعای 2.5 ساعت استفاده در هر بار شارژ دارد و حتی نسبت به اکثر مینی پروژکتورهای سیمی خانگی کم صداتر است. با این حال، به خوبی برخی از مدل‌های دیگر فهرست ما مانند Vankyo Leisure 3 روشن نیست، و همچنین وضوح اصلی آن کمی پایین‌تر است، اما اگر یک راه‌اندازی راحت و قابل حمل اولویت شما باشد، ممکن است این مینی پروژکتور برای آیفون موجود باشد.

 

TOPVISION

اتصال آسان پروژکتور گوشی های هوشمند از طریق USB با پشتیبانی از میرورینگ صفحه نمایش، به علاوه روشنایی 3600 لوکس و نسبت کنتراست 2000:1، این پروژکتور را به رقیب قدرتمندی برای بهترین مینی پروژکتور برای دستگاه های تلفن همراه آیفون و اندروید در سینمای خانگی شما تبدیل کرده است.

نقاط قوت

پورت های USB، VGA، کارت SD

روشنایی 3600 لوکس

لنز شیشه ای سکوریت

نقاط ضعف

وضوح اصلی پایین تر، در 800×480

به اندازه Apeman NM4 قابل حمل نیست

 

اگر راحتی مهم است و به باتری یا وای فای خاصی نیاز ندارید، این یکی از بهترین مینی پروژکتورها برای تماشای فیلم آیفون و سایر دستگاه های تلفن همراه است. این مدل لامپ دارای عمر بسیار طولانی 50000 ساعت، روشنایی رقابتی 3600  و نسبت کنتراست 2000:1 است.

این مینی پروژکتور Topvision همچنین به راحتی به iPhone یا iPad متصل می شود. فقط کابل لایتنینگ-USB خود را به پورت USB وصل کنید و از انعکاس صفحه پشتیبانی می کند. رزولوشن اصلی برای پروژکتورهای امروزی پایین است، در مقابل رزولوشن 1280×720 که Vamvo ارائه می دهد، 800×480 است.

توجه: سایر مینی پروژکتورهایی که قابل حمل هستند مانند پروژکتور جیبی KODAK Luma 150، Optoma ML 750 و پروژکتور جیبی AAXA P7 Mini هستند. Luma 150 دارای بلندگوی داخلی، نمایش 16:9 و تصویربرداری واضح با نسبت کنتراست 1500:1 است. Kodak Luma نمایشی تا 150 اینچ با وضوح 1080P را برای سرگرمی همه جانبه تماشای فیلم، پخش جریانی Netflix و مشاهده تصاویر  ارائه می دهد. Optoma ML750 دارای کیفیت تصویر باورنکردنی با نسبت کنتراست 20000:1 است. و برای گزینه های اتصال، ML750 دارای اسلات کارت microSD و اتصال USB است. AAXA P7 Mini دارای آخرین نسل موتور اپتیکال با وضوح بالا DLP است که برای بهترین وضوح به لنز MTF بالا متصل شده است. و برای گزینه های اتصال، مانند ML750 دارای یک USB، HDMI، جک هدفون و یک اسلات کارت microSD است.

 

چگونه ما تصمیم گرفتیم

برای اینکه تعدادی از انتخاب‌ها را برای بهترین مینی پروژکتور موجود در حال حاضر برای شما به ارمغان بیاوریم، بررسی‌های مینی پروژکتور را بررسی کردیم و مدل‌های متعددی را آزمایش کردیم و به دنبال روشنایی، سهولت استفاده، قابلیت اطمینان و وضوح هستیم.

ما فقط پروژکتورهای پلاگین با روشنایی 2600 لوکس یا بالاتر را در نظر گرفتیم. به این ترتیب می توانید بدون دردسر زیاد از پروژکتور در یک سینمای خانگی با اندازه متوسط ​​یا حتی یک اتاق کنفرانس با نور کم استفاده کنید. ما همچنین به دنبال نسبت کنتراست حداقل 2000:1 بودیم تا کیفیت تصویر واضح و قابل مشاهده باشد.

برای پروژکتورهای قابل حمل با باتری، حداقل خروجی 100 لومن و تصویر مشاهده حداقل 42 اینچ را جستجو کردیم. ما همچنین به کمتر از 2.5 ساعت عمر باتری نیاز داشتیم تا پروژکتور کوچک حداقل برای مدت یک فیلم بلند متوسط ​​روشن بماند.

برای مینی پروژکتورهای خانگی ما به دنبال گزینه های اتصال و مدل های مورد علاقه با هر دو پورت USB و HDMI و همچنین VGA بودیم. این کار تطبیق‌پذیری را اضافه می‌کند و گزینه‌های زیادی برای اتصال دستگاه‌هایتان به آن‌ها ارائه می‌دهد. Wifi یک الزام نبود، اما ما آن را یک امتیاز در نظر گرفتیم، مانند توانایی ارتباط با دستگاه‌های خانه هوشمند مانند Fire TV.

گزینه دیگری که باید در نظر گرفت که لیست ما را از دست دادیم ViewSonic M1 است – یک پروژکتور قابل حمل LED با بلندگوهای Harman Kardon. ViewSonic M1 دارای منبع نور LED 30000 ساعته، وضوح 854×480، عمر باتری 6 ساعته و دارای پایه هوشمند برای نمایش 360 درجه است. این مدل ViewSonic همچنین دارای اتصال USB و HDMI و همچنین بلندگوهای هارمن کاردون دوگانه است.

راهنمای خرید مینی پروژکتور

اتصال سیمی

اگر به دنبال بهترین مینی پروژکتور برای سینمای خانگی هستید، به دنبال گزینه های اتصالی باشید که استفاده از آن را با دستگاه هایی که قصد استفاده از آن را دارید آسان می کند. برای تلویزیون های هوشمند و دستگاه های تلفن همراه، این اغلب به معنای یک پورت USB است، در حالی که پورت های HDMI و پورت های VGA نیز اضافه شده اند. برای اطمینان از اینکه صدا به خوبی کار می کند، به دنبال درگاه خروجی صدا باشید که با استریوی خانه شما کار کند.

روشنایی

روشنایی پروژکتور اغلب با “لوکس” یا “لومن” توصیف می شود، و این می تواند تا حدودی گیج کننده باشد. لومن به کل نور خروجی یک لامپ اشاره دارد، در حالی که لوکس به میزان نور دریافتی در یک منطقه معین اشاره دارد. برای تبدیل بین این دو، نه تنها باید بدانید که منبع نور چقدر روشن است، بلکه باید فاصله آن منبع نور از سطحی که به آن نگاه می کنید و همچنین زاویه پرتو را بدانید. برای بهترین پروژکتورهای کوچک، میزان نور در لومن به اندازه تصویر و در نتیجه فاصله از صفحه نمایش و همچنین تیرگی اتاق بستگی دارد. به عنوان مثال، برای دستیابی به تصویری با روشنایی 3600 لوکس، به یک منبع نور 3030 لومن با زاویه پرتو 60 درجه در یک متر، اما تنها 758 لومن در فاصله 0.5 متری نیاز دارید. اگر همه اینها کمی گیج کننده است، ممکن است در جمع بندی ما از بهترین پروژکتورهای پرتاب طولانی توضیح بهتری بیابید.

باتری

اگر به دنبال یک مینی پروژکتور قابل حمل برای نمایش فیلم های شبانه در فضای باز هستید یا برای استفاده گهگاه در اتاقی که پیدا کردن دوشاخه مناسب نیست، به دنبال مدلی باشید که عمر باتری داخلی آن حداقل 2.5 تا 3 ساعت باشد.

 

منبع: gadgetreview.com