بررسی ویدئو پروژکتور Mi 4K Laser Projector 150 شیائومی
ویدئو پروژکتور Mi 4K Laser Projector 150 شیائومی

بررسی ویدئو پروژکتور Mi 4K Laser Projector 150 شیائومی

پروژکتور لیزری Mi 4K 150 اینچ لذت سینما را در خانه شما ارائه می دهد. اکنون برای لذت بردن از سینما در خانه به چیز زیادی نیاز ندارید. با فناوری تصویر 4K خود، تجربه تماشای لذت بخشی را ارائه می دهد. ابعاد آن 410 × 291 × 88 میلی متر است. این مدل یک صفحه نمایش بزرگ برای خانه شما ارائه می دهد.

پروژکتور لیزری شیائومی Mi 4K 150 دومین پروژکتوری است که توسط شیائومی عرضه شده است.
مانند نسل قبلی خود، دارای یک فاصله کانونی فوق العاده کوتاه است که صفحه نمایش 80 تا 150 اینچ را ارائه می دهد. تفاوت این است که اکنون پروژکتور دارای رزولوشن 4K و نسبت کنتراست 3000:1 است. لذت غوطه وری را با تماشای فیلم، گوش دادن به کنسرت یا انجام بازی های ویدیویی به شکلی بزرگ تجربه کنید.

ویژگی های پروژکتور لیزری Mi 4K 150 شیائومی

پروژکتور لیزری Mi 4K 150 دارای روشنایی تصویر 1600 انسی لومن است. همچنین با کیفیت صوتی و تصویری خود یک تجربه تماشای بالا را ارائه می دهد. پروژکتور لیزری Mi 4K 150 اینچی دارای سیستم صوتی دوگانه با برد کامل و دوگانه با فرکانس بالا است.

ویدئو پروژکتور Mi 4K Laser Projector 150

پروژکتور لیزری Mi 4K 150 اینچی شامل صدای سه بعدی با صدای فراگیر مجازی قدرتمند Dolby و فناوری افزایش صدای انسانی است. با این فناوری می توانید صدا را در فیلم تجربه کنید. از دستورات صوتی هوش مصنوعی پشتیبانی می کند. با Google Assistant می توانید پروژکتور خود را کنترل کنید. وقتی کلید صوتی کنترل از راه دور را فشار داده و نگه می‌دارید، می‌توانید به دستیار Google بگویید چه چیزی را می‌خواهید ببینید. این ویژگی استفاده آسانی را برای شما ارائه می دهد.

طراحی

شیائومی یک جعبه مستطیلی کاملا متقارن است، هیچ چیز برجسته نیست، هیچ چیز تقارن را خراب نمی کند. اندازه آن با عرض ۴۱ سانتی‌متر، طول ۲۹ سانتی‌متر و تنها ۹ سانتی‌متر ارتفاع، آن را به یک پروژکتور کاملاً «جمع‌شده» تبدیل می‌کند که به هیچ وجه هماهنگی مبلمانی را که آن را برای بازی قرار می‌دهیم برهم نخواهد زد.

 

پروژکتور لیزری Mi 4K 150 اینچی نیز با طراحی خود کیفیت سینما را ارائه می دهد. اسپیکر آن با بلندگوهای بازتابی باس طراحی شده است که امواج صوتی را از داخل بدنه بلندگو برای صدای قوی‌تر آزاد می‌کند. طول عمر منبع نور آن 2500 ساعت است. با فرض 4 ساعت استفاده در روز، منبع نور را می توان برای حدود 17 سال استفاده کرد. با توجه به طراحی جعبه، پخش کننده هارد دیسک، درایو USB، کنسول های بازی، کامپیوتر، جعبه تلویزیون و بلندگو قابل اتصال هستند.

پروژکتور لیزری Mi 4K 150 اینچی، مینیمالیستی طراحی شده است. دارای بدنه جمع و جور برای حفظ مکان است. منبع نور آن تابش چشم انسان و خستگی بینایی را کاهش می دهد. با سکوت طراحی شده است. دارای مانیتورینگ دمای سطح سیستم است. قدرت عملکرد بی صدا حتی در حالت روشن را دارد. نمای بیرونی مشکی ابسیدین پیچیده و ظریفی دارد.

پروژکتور لیزری Mi 4K 150 اینچی می تواند با طراحی و ویژگی های خود شما را مجذوب خود کند. این مدل می تواند سینمای جدید شما با یک صفحه نمایش واقعی باشد. با کیفیت صوتی و تصویری آن می توانید از فیلم بیشتر لذت ببرید. در حالی که کیفیت سینما را ارائه می دهد می تواند از چشمان شما محافظت کند. همچنین با بدنه جمع و جور خود جلب توجه می کند. شما لازم نیست نگران مکان باشید.

فناوری نمایشگر ALPD 3.0 برای بازتولید دقیق رنگ

با فناوری نمایشگر ALPD® 3.0 جدید Appotronics، نسبت نور قرمز به 16-18 درصد می رسد.
یک تصویر روشن و واضح درست در مقابل چشمان شما. مطابق با اتحادیه بین المللی مخابرات Rec. استاندارد 709
توزیع طیف رنگی گسترده برای رنگ های غنی تر و بازتولید واقعی تر

تصویر عظیم 80–150 اینچی

پروژکتور لیزری Mi 4K را می توان در بالای کابینت تلویزیون قرار داد تا تصاویر بسیار بزرگ 80 تا 150 اینچی را به همراه یک صفحه نمایش 100 اینچی ضد تابش برای بازتولید رنگ های زنده نمایش دهد. فرصتی جدید برای تعریف مجدد مفهوم خود از سینمای خانگی

لنز طراحی شده برای پرتاب بسیار کوتاه

با نسبت پرتاب فوق العاده کوتاه 0.233:1 برای عمق میدان زیاد طراحی شده است و از فواصل طولانی و نامناسب مورد نیاز برای پروژکتورهای سنتی صرف نظر می کند. می‌توان آن را مستقیماً روی کابینت تلویزیون قرار داد و فقط باید 24 سانتی‌متر از دیوار فاصله داشته باشد تا تصویری فوق‌العاده 100 ایجاد کند.

روشنایی منبع نور 5000 لومن روشنایی تصویر 1600 لومن

منبع نور پروژکتور لیزری MI 4K دارای روشنایی بیش از 5000 لومن، روشنایی تصویر 1600 انسی لومن

تجربه صوتی و تصویری لذت بخش تر

صدای سفارشی / فراگیر مجازی دالبی / منبع تلویزیون MIUI / پیکربندی رابط پیشرفته

سیستم صوتی دوگانه با برد کامل + دوگانه با فرکانس بالا صدای اصلی بی نظیر

سیستم صوتی با کیفیت بالا که به صورت سفارشی توسعه داده شده است که دو بلندگو با برد کامل و دو فرکانس بالا را برای صدای استریو عمیق‌تر ترکیب می‌کند. همراه با بلندگوهای رفلکس باس با طراحی منحصر به فرد،
که امواج صوتی را از داخل قاب بلندگو برای صدای قدرتمندتر آزاد می کند.

با فناوری فراگیر مجازی قدرتمند Dolby و فناوری تقویت صدای انسانی، خود را در صدای سه بعدی غرق کنید. دقت منبع صدا عالی را تجربه کنید.

پیکربندی گسترده رابط سطح بالا

پخش کننده هارد دیسک، درایوهای USB، کنسول های بازی، رایانه ها، جعبه تلویزیون و بلندگوها همگی قابل اتصال هستند

با دقت برای آرامش خاطر طراحی شده است

سنسور ضد دید مستقیم / کنترل هوشمند دما / بدنه فشرده

برای آرامش بیشتر از چشمان خود مراقبت کنید

منبع نور بر روی دیوار یا صفحه نمایش پروژکتور منعکس می شود و به طور موثر کاهش می یابد
تشعشع به چشم انسان و خستگی بینایی و محافظت از چشم خانواده شما.

فن هوشمند، کنترل دما در زمان واقعی

نظارت بر دمای سطح سیستم و تنظیم خودکار قدرت فن برای عملکرد بی صدا حتی در حالت روشن. هر ماژول با یک جریان هوای اختصاصی طراحی شده است تا جریان هوا بین ماژول ها را بهینه کند و گرما را به سرعت و کارآمد دفع کند تا به طور موثر عمر کل دستگاه را افزایش دهد.

سیستم سخت افزاری کاملا سفارشی شده بدنه کامل کوچکتر است

با یک سیستم سخت افزاری مدولار کاملا سفارشی، از فضای داخلی استفاده بهینه می شود. با چیدمان منظم و متراکم، به طور مناسب برای یک ماشین کلی کوچکتر بهینه شده است،

دارای نمای بیرونی مشکی ابسیدین پیچیده و ظریف است

این قاب از مواد PC سندبلاست ساخته شده است که اثر انگشت باقی نمی‌گذارد و همیشه احساس برتر را حفظ می‌کند. دارای طراحی مربع شکل، تقریباً به اندازه یک لپ تاپ 15 اینچی؛ گوشه های گرد، استفاده از آن را برای کودکان ایمن تر می کند.
410 × 291 × 88 میلی‌متر
بنابراین فضای زیادی را در خانه اشغال نمی کند.
وزن حمل و نقل: 16.53 پوند

 

منبع:   xiaomiui.net و expansys.ph

 

 

نظرات (1)

سعید

من این دستگاه تو لیزری بررسی کردم نسبت به قیمت و کیفیتی که ارائه میده گزینه خوبیه یک دستگاه زیر ۱۰۰ میلیون خیلی مدل های دیگه که بررسی کردم بالای ۱۰۰ میلیون بودن